söndag, maj 31, 2009

Fel bil

Hos grannen alltså. Det betyder att de är och föder barn. (Jag tyckte att hon verkade lite distraherad idag när jag var där - inte så konstigt om hon hade värkar!)

Och jag känner mig konstig - orolig, upprymd, avundsjuk, nyfiken på samma gång. Hoppas det går bra, och fort, så att jag inte måste gå omkring och vara konstig i flera dagar...

Uppdatering:
Jag mötte dom utanför, precis när de skulle åka in. Vattnet hade gått, förstod jag på den plastade frottén som lades på bilsätet. Ville inte störa utan vinkade bara och sa ett "lycka till". Sedan gick jag en promenad med hunden och översvämmades av nostalgi.

2 kommentarer:

Nikki sa...

Ja, åhhhhh så spännande! Tänk om man var frisk och rik då skulle jag i alla fall skaffat ett barn till! Bara ett till sen hade det fått räcka!

Ponder sa...

Nej du, här ska det inte vara fler barn, då skulle maken bli tokig! :D Jag är faktiskt också helt nöjd med de tre jag har, vilket känns skönt.