lördag, maj 23, 2009

Försmäktar utan internet

Alla grannar har lärt sig att man bör skydda sina trådlösa nätverk. Alltså inget tjyvsurfande för mig. Nu har jag lånat svärmors uråldriga dator plus modem. Det gick inte längre. Jag klarar mig inte utan er!!

Annars är det ungefär som jag trodde - jobbigt. Det är ett evigt passande och springande efter killarna i ett hem som är allt annat än barnsäkert. Dessutom har jag fått mens, och med det så klart migrän. Maken tränar glatt kampsport mellan varven, medan jag underhåller svärmor. Igår när jag gick och la mig, klockan 21:30, var jag så slut att det surrade i hela huvudet. Hur mycket det än tar emot att erkänna det så är det här mer än vad jag klarar av. Det suger.

Nu ska jag försöka samla skaran i köket och företrädesvis vid bordet, eftersom vi ska äta middag.

Over and out från Norrland.

P.s. Viktoria, hade jag varit i Umeå hade jag mer än gärna kommit förbi på en fika. Det hade varit jätte roligt att ses. :)

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Stackars stackars dig! Jag hoppas att du snart kommer tillbaka till civilisationen, hel och kry.

S sa...

Nämen oj, det där lät ju inte nå vidare.

Livet på Citronodlingen sa...

Sikket skit, vem har lärt dem det?? ;o) Tur att det finns ett gammalt modem i alla fall så att du kan kontakta omvärlden :o)