onsdag, maj 13, 2009

Vad sjutton vad det där?

Vaknade vid två av att jag hade ofantligt ont i huvudet. Ont på ett nytt, annorlunda sätt. Dessutom mådde jag illa, något jag aldrig gjort när jag haft migrän. Var tvungen att sätta mig upp i sängen och sitta alldeles stilla för att det skulle vara uthärdligt. Tog en Citodon och drack ett glas cola. Sen blev jag lullig och somnade om. Nu på morgonen mår jag fortfarande lite illa men känner mig inte så där efter-migränig som jag brukar.

Undrar lite vad det var. Gissar på en ny sorts migrän eller biverkning av någon tarm-medicin. Ska läsa Fass och kolla upp det sistnämnda så fort jag orkar. Sen borde jag väl ringa neuro också skulle jag tro...

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Men va trevligt med lite omväxling... Hoppas det "bara" är någon biverkning som du kan bli av med genom att ta en annan sort...

Viktoria sa...

Hoppas det var en engångsgrej!