onsdag, maj 06, 2009

Mera glass


Första utlåtande: Den kunde ha varit så bra - mörk choklad och chili - men tyvärr inte. De har lyckats trolla dit en unken eftersmak av paprika och det vill man inte ha till chokladen.

Senare, efter att en stor mängd glass konsumerats: Tja, den kanske inte var så dålig ändå? Paprika-eftersmaken gav med sig efter en stund (antingen vande jag mig eller så frös just dom smaklökarna bort) och den blev mer chokladstark. Tror ändå den är godast tillsammans med något, t ex ett smarrigt flarn och lite jordgubbar eller hallon.

6 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

haha, hur mycket glass har du ätit efter andra utlåtandet? ;-)

Tycker att det var för länge sen vi hördes av, faktiskt!! chatdejt snart?

Ponder sa...

Räcker det med att jag svarar "en del"?! ;)

Håller helt med. Jag sitter med datorn i knät i princip hela kvällarna men glömmer alltid att logga in på msn. Pip på mig när ni är redo! ;-P

Anonym sa...

Mums!

Livet på Citronodlingen sa...

hmm... hur mycket glass måste man äta för att bedöva just unken-paprika-smaklökarna?

S sa...

Jag åt den igår. Jättenöjd! Till fruktsallad. Perfekt!

DaisyAndMe sa...

Det låter inte gott med choklad och chili alltså. Helt fel. Jag funderar vem som kom på att mixa dem två..
;o)