onsdag, maj 06, 2009

Tävling: Vinn en menskopp!

Då var det dags att dra igång tävlingen där ni kan vinna en menskopp från m-kopp.se!

Reglerna:
Svara på en enkel fråga och skriv ett inlägg i din egen blogg där bilden ovan plus en länk hit finns med. Tävlingen avslutas kl 22 den 17 maj (på Norges nationaldag) och den lyckliga vinnaren får själv välja vilken menskopp hon (eller han, även om chansen att en man är med i den här tävlingen är väldigt liten ;) vill ha från m-kopps hemsida. Vinnaren kommer publiceras här och efter mejlkontakt meddelar jag m-kopp.

Här kommer frågan:
Hur många storlekar finns menskopparna i på m-kopps hemsida?

Svara i kommentarerna, glöm inte att länka till eran egen blogg och lycka till!

Stort tack till tjejerna på m-kopp som ville vara med och sponsra den här tävlingen!

P.s. Har du ingen blogg men vill ändå vara med och tävla? Skicka ett mejl till mejlatillmig[snabela]yahoo.se så löser vi det på något sätt.

P.p.s. Ni utlandsboende får naturligtvis också vara med och tävla! Jag löser de extra portokostnaderna med m-kopp.

11 kommentarer:

Nikki sa...

Jag vill vara med och tävla och hoppas jag vinner för jag tror jag skulle behöva en menskopp när vi åker till Mallorca för min mens kommer visst lite när den vill (är inte gravid tog ett test idag)

Menskoppen finns i tre storlekar!

http://nikki73.blogspot.com/

Anna sa...

Och jag vill vara med!

Svaret är ju TRE storlekar.

http://annalofgren.blogspot.com

Linda #handgjordlyx sa...

Haha, det här är inte klokt! Jag har inte en enda bild i någon av mina bloggar och vet egentligen inte hur man gör... och så får du mig att bara MÅSTA göra det. Det gick. Men, det krävde en hel del trixande och joxande, men nu är bilden och länken på plats!

Jag svarar tre storlekar och hoppas vinna! =)

Anonym sa...

Jag säger också tre storlekar! En menskopp är från och med nu ett måste för den trendiga!

Selenea sa...

Jag vill också vara med och tävla, och svarar att den finns i TRE storlekar.

Vore kanon att vinna, då inga bindor eller tamponger hjälper under min monstermens. Har både PCOS och endometrios, så den kommer när den själv behagar och i såna mängder att jag blöder igenom precis ALLT.

http://vagentillettbarn.blogspot.com/

Alex sa...

Åh vad jag hoppas att lyckan ler mot mig i den här tävlingen. Att kunna få sova utan att behöva oroa sig för bindor som sticker åt olika håll...

Svaret är tre storlekar (jag har varit och kikat på vad som passar mig bäst) och blogginlägget är här:

http://alexandras-blogg.blogspot.com/2009/05/tavling-hos-ponder.html?zx=5ab04ce56128ced4

Lotta sa...

Jag har varit och spanat på sidan innan och var såååå nära att köpa en. Vilken tur att jag väntade. Nu har jag ju chansen att vinna en här. :)

Självklart finns den i tre storlekar.

http://lottas-blogg.blogspot.com

Jenny sa...

Jag var så ivrig att prova så jag han köpa en hos just m-kopp innan denna eminenta tävling :)
Provar den för första gången den här veckan!!! So far so good...very good!!

Unknown sa...

den finns i tre storlekar, här är min blogg: http://mimmisdagar.wordpress.com/

Anonym sa...

Åsa svarar också 3 storlekar och jag måste vinna och alla som inte tror mig kan läsa min blogg, fmensen varade i sjutton dagar sist, slå det om ni kan ;)
busmajornasmamma.bloggagratis.se

Norrländskan sa...

Jag vill vara med och tävla.. Har mailat 5 st, men tyvärr glömde jag kopiera till dig :( Nåja, minnet är inte alltid det bästa. Hoppas det går bra iaf.

Menskoppen finns i tre storlekar.