söndag, juli 12, 2009

Nytt Ponder-pyssel

Ni kanske undrar vad jag håller på med om kvällarna, nu när jag inte sitter vid datorn hela tiden? Jag har börjat göra namnsmycken, d v s brickor, stavar eller hjärtan med handstämplade namn (eller något annat på). Det började med en födelsedagspresent till Busmamman, och sen har jag inte kunnat sluta.
Här kommer några exempel - klicka för större bild:

Jag gör gärna smycken på beställning - bara mejlatillmig[at]yahoo.se och berätta vad ni är intresserade av!

15 kommentarer:

Lotta sa...

Ååååå, vad fina. Tar du emot beställningar? Jag skulle så gärna vilja ha en stav med Alice och Max namn på. Vad kostar en sådan?

Ponder sa...

Klart jag gör! Mejla mig, så fixar jag det. :)

Anonym sa...

Jätte fina.

Ponder sa...

Sanna: Tack :)

Alex sa...

Du vet vad jag vill ha :) (som vi pratade om i bilen) Väntar så snällt så till du klurat ut det ;)

Ponder sa...

Alex: Jag jobbar på det! Har ett par förslag som jag tänkte mejla dig vilken dag som helst. ;)

Livet på Citronodlingen sa...

Jättefina!
(ser inte det minsta farliga ut heller ;o)

S sa...

Nämen så fina! Vad du är duktig!

Anonym sa...

Du kan inte ana hur många som gillar mitt armband, då en del branchfolk :-)

Jättesött att göra ett till mig, har det på mig varje dag!

Puss!
Åsa

Denise sa...

Vad duktig du är! Superfina!

Jenny sa...

Sååå otroligt fina!!

Världen enligt J. sa...

Jättefina! Nu måste jag fundera...

Anonym sa...

Oj vilka fina smycken.. Kul att kunna göra sånt där själv. :-)

DaisyAndMe sa...

Åh, så jätte fina! Skulle gärna vilja ha ett. Vad kostar de? :o)

Ponder sa...

Pysen: Nä, det var ju det jag sa ju! :D

S, Denise, Jenny, Redpaint: Tack för berömmet. :)

Åsa: Nej men, vad roligt! :) Du får väl säga att jag gärna gör fler. ;)

J: Gör så! Jag lovar snabbare leverans än av vinsten... ;)

Daisy: Jag mejlar dig!