torsdag, juli 16, 2009

Somrigt

Idag tog vi (läs: jag) oss (läs:mig) samman och åkte till sommarstugan. Och vilket vinstlott det blev. Vi var ett barn kort - Dottern var hos en kompis och lekte - kanske bidrog det till att det var ovanligt lugnt och skönt, plus att Prinsen sov en timme där. Vi bara var, låg under parasollerna och gillade läget. Underbart! Det var så avkopplande att jag till och med orkade med en tur till stranden. Kändes oerhört normalt att jaga ungar i vattenbrynet. Fick ta mig årets första dopp, med två gallskrikande killar på stranden, men det var skönt ändå.

Visst har jag varit lite migränig när vi kom hem, men det här var en sån här dag när det var värt det.

6 kommentarer:

DaisyAndMe sa...

:o) Härligt!

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, det var glädjande att läsa! Hoppas du får många fler såna dagar!

Anonym sa...

Gött mos!
Härligt att du orkade!!!

-Åsa

Anonym sa...

Åh var härligt med sommarstuga!!

Alex sa...

Underbart för er alla!

Jenny sa...

Det låter som en toppendag!!