tisdag, juli 28, 2009

Vilket skitgöra

Försöker göra back up och uppdatera mina mobiltelefoner (den gamla, W810i, för att öva innan jag gör det på den nya G900). Och jädrar vad det är mycket nedladdande hit, installerande dit för att försöka få med allt och göra det rätt.

Återstår fortfarande att se om jag lyckas... med någon av telefonerna. To be continued...

Vill ni göra back up på era mobiler rekommenderar jag MyPhoneExplorer. Med det kan man göra en hel massa roliga saker med mobilen från datorn, bl a spara alla sina sms, skicka sms, ringa mm mm. Förutom att jag inte fick Bluetooth-överföringen att fungera så gick det jätte bra att göra en back up på hela mobilen. Det är gratis och ni hittar det här >>>.

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Håller tummarna och hoppas att du inte blir galen på kuppen ;o)

Linda #handgjordlyx sa...

Varför gör man sånt? *undrar*

Viktoria sa...

Jag kör backup mot Outlook. Enkelt och billigt.

Ponder sa...

Pysen: Tack för tummarna, men galen har jag blivit flera gånger om på den där skiten.

sl: För att mobilerna, liksom datorerna, behöver uppdateras.

Viktoria: Jag avskyr Outlook, så det går inte! ;)