söndag, juli 05, 2009

När migränen sätter stopp

Idag badade Dottern och Prinsen här uppe där vi har ett sittbadkar. Med mycket vatten i blir det väldigt djupt och väldigt roligt. Plask, skratt och höga tjut av förtjusning. Jag tittade ner i deras underbara ansikten, fyllda av skratt och glädje, och ville så gärna vara där och leka med dom. Istället var jag tvungen att gå därifrån* med sprängande huvud och tårarna brännande bakom ögonlocken. Det är varken rättvist eller roligt att jag ska behöva vara en så tråkig mamma.

* Naturligtvis fick maken gå dit istället

8 kommentarer:

Viktoria sa...

Nej det är inte rättvist!

Jag är så ledsen för din skull! :(

Anonym sa...

Eländigt...

Stor kram Åsa

S sa...

Verkligen inte rättvist...din stackare...

Cyberkram!

DaisyAndMe sa...

Jobbigt, jobbigt: :o/


Om matfrågan i min blogg: Jag äter inga gryn alls, inte majs, potatis, mjölkprodukter eller legymgrönsaker (soja inkl).
Så det blir kött, grönskaker (ej legymer), fisk, ägg, frukt (är allergisk mot äpple, päron och stenfrukter och nötter) och bär.
I bland fuskar jag med majs och potatis.
Jag försöker följa en diet som kallas Specific Carbohydrate Diet. Så långt jag kan.

Alex sa...

Det är verkligen tråkigt. Jäkla migrän - ge dig!

Anonym sa...

kram

Anonym sa...

Hallå igen, glömde att säga att jag gärna läser din artikel, min mail klarasmamma@yahoo.se

Hoppas du är bättre idag!!
Kram Åsa

Ponder sa...

Tack allesammans!
Kramar till alla