söndag, juli 05, 2009

Myggbollar

Verkligen tjusig fot han har, min lille Prins.

5 kommentarer:

Viktoria sa...

Men ojojoj! Så illa biten han är!

S sa...

Nämen hjälp! Har ni provat vanliga allergitabletter?? Typ Clarityn...

DaisyAndMe sa...

Aj,aj,aj. Sådana hade jag när jag var liten. Myggkänsligheten har lagt sig nu dock. Hoppas det gör det för honom också.

Livet på Citronodlingen sa...

Jag har en salva som det är en gnutta kortison i, det hjälper omedelbums.. Det borde ju finnas något liknande på apoteket hemma...

Ponder sa...

Viktoria: Ja, illa är var det är, speciellt med mygginvasionen som är här...

S: Han får Tavegyl, men det hjälper mest mot klådan, inte svullnaden.

Daisy: Min syster var också sån när hon var liten, men nu är det mycket bättre. Skönt att det växte bort för dig. :)

Pysen: Tack för tipset! Ska testa att smörja ikväll på dagens bollar. :)