lördag, juli 18, 2009

Livet rullar på

Det går inte att deppa ner sig, speciellt inte med tre barn som pockar på uppmärksamheten. Idag tog vi oss samman och åkte till stranden igen. Ungarna badade och hade mysigt, jag stod i vattnet och passade de två äldsta. Fanns ingen tid alls till att tänka, bara vara med och passa dom. Ganska skönt faktiskt.

Sen kom min mamma dit och hämtade de två äldsta, alltså hade vi bara lille H med oss hem. Underligt hur lugnt det är med bara ett barn - det tyckte vi aldrig på den tiden när vi bara hade Dottern! Skönt för både mig och Vovvan med ett lugnt hus. Vi kan båda vila och slappna av på ett helt annat sätt. Hon går i alla fall mycket bättre idag jämfört med när vi kom från veterinären igår. Fast hon är fortfarande sämre än innan vi åkte dit...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte riktigt vad det innebär men jag hoppas verkligen att det inte är jätteallvarligt för dig. Och inte för Vovvan heller förstås. När får du någon sorts besked? Efter undersökningen antar jag?

Många kramar!!!!

Ponder sa...

För mig är det väl ingen större kris, även om det så klart inte är bra att ha en inflammerad lever. Det finns många mediciner kvar som jag inte testat, så jag har gott hopp, även om det så klart känns trist att inflammationen ev. satt sig där.

Hunden vet jag som sagt inte så mycket om eftersom veterinären inte behagade informera mig någonting...

Anonym sa...

Du håller oss informerade hopas jag! Alla tummar hålls för att någon medicin ska bita. På er båda.

Linda #handgjordlyx sa...

Det där med ett barn kontra tre, fyra eller fem... Visst är det underligt att det förändras så från ett barn till flera? ;-)

Alex sa...

Skönt med en "bra dag" och inte helt fel att bli av med två barn sådär :) När det är bara för ett tag i alla fall...

Anonym sa...

Härligt med stranden tycker jag.. Mysit att stå där med fötterna i vattnet. Bra att du hade en bra dag..

Tråkigt att läsa om hunden. Jobbigt när man inte kan förklara för dem.. :-/