fredag, augusti 14, 2009

Nästan lite långtråkigt

Vad gör man egentligen, när man är ensam hemma om dagarna? Jag har läst alla bloggar jag följer, skickat några mejl, tvättat två maskiner tvätt och gått igenom vinterkläderna (sorterat ut det som ska säljas och det som ska sparas). Ätit lunch med Dottern som annars inte har tid med mig - alla kompisarna på gatan är hemma nu.

Kanske borde jag städa, men det känns som det krävs mer tid och ork för det. Jag går nog ut en stund och rensar lite i trädgården. Då kommer jag i allafall ut en stund.

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Kanske att man lär sig vila och ta det lugnt. Stänga av datorn, tvn och mobilen och bara vila hjärnan en stund?

Ponder sa...

Jag undrar om det är möjligt? ;) Man skulle ju kunna tro att jag som varit sjukskriven så länge visste hur man gjorde det, men det verkar som att jag måste öva på det...