måndag, augusti 03, 2009

Till havs

Ja, eller i alla fall till Östersjön drar vi i morgon förmiddag. Vill att kidsen ska få en dos Roslagen att minnas, även om det aldrig kommer bli det samma för mig.

Tanken är att vi kommer tillbaka på torsdag igen, men man vet ju aldrig om det blir längre i fall vädret håller i sig. Maken och lille H får stanna hemma och skola in sig på dagis. Jag har en känsla av att maken tycker det är rena semestern med bara ett enda barn hemma (och ingen migränfru heller)!

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Det låter ju mysigt! Njut så mycket du kan!

Anonym sa...

Är du ute själv på sjön?
Modigt!

Kram Åsa

Linda #handgjordlyx sa...

Härligt! =) Förresten ska vi visst få sol imorgon och några dagar fram. Du kanske vill komma hit istället? ;-)

Ponder sa...

Pysen: Jag har njutit så gott det gick, och är väldigt glad att jag åkte.

Åsa: Själv? På sjön?! Aldrig!! Det här var i en stuga på torra land, med min mamma och mina syskon - gott om avlastning alltså.

-sl-: Det har verkligen varit strålande sommar väder och underbara dagar vid "havet". Synd att det aldrig kan vara så när jag är hos er... ;)