tisdag, augusti 25, 2009

Vilket framsteg!

Jag skrev ju nedan att jag packade 11 paket idag. Det var vid lunchtid och alldeles nyss satte jag mig för att lämna omdöme på köparna. Och jag kom ihåg alla 11 utan att behöva kolla på listan!!

Det kanske inte låter mycket, men för mig är det stort. I snart ett och ett halvt års tid har jag inte kunnat lita på mitt huvud, inte kunnat lita på att jag minns sådana saker som är självklara för de flesta andra. Och idag gick det, utan att jag behövde anstränga mig!

Även om Sarotenet inte tar bort migränen till 100% så har det helt klart positiva effekter.

5 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Ja, och här skrev du ju just det ;-)

Det vore SÅ intressant att till fullo förstå hur de där medikamenterna fungerar och på vilket sätt de påverkar hjärnan och ger de effekter du beskriver, eller de effekter vi ser på Lilla!

S sa...

Det är bara att hoppas att det gått åt rätt håll nu då!!

Livet på Citronodlingen sa...

Det låter lovande, hoppas det håller i sig!

Anna sa...

Nice, håller tummarna att det fortsätter lika bra!

Viktoria sa...

Yeiiis!

Härligt att höra :)