tisdag, mars 03, 2009

Blåa toner

Känner mig nedstämd idag och det vet vi ju vad det betyder nu för tiden*. Frågan är vilket piller jag ska ta? Är inte direkt sugen på en imigran efter förra veckans fadäs, diklofenak göra inte magen glad medan citodon pajar min lever lite till. Önskar jag slapp tänka och att jag bara kunde ta den medicin som hjälper bäst.

Medicinbeslutet får hur som helst vänta för maken ska städa på dagis. Då måste jag vara tillräckligt alert för att kunna ta hand om lille H. (och de andra ifall de skulle vakna).

* megamigrän i antågande

2 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Nej, nej, nej! Vad dumt med megaanfall =((

Hoppas att det blir ett så snällt det bara går...Om det nu måste bli!

Ponder sa...

Har klarat mig hyfsat mha diklo och cito (den senare tog jag när jag skulle gå och lägga mig igår), ingen toppendag, men bara lite sämre än vanligt.