fredag, mars 13, 2009

Vilken överraskning, del 2

Det var ju väldigt oväntat det här>>>.

En sak jag undrar lite över. Enligt köpvillkoren hos Ticnet så får man inte sälja biljetterna vidare. Men hur kan de här företagen som köper upp en massa biljetter och säljer till överpriser komma undan? (Jag förstår ju att det skiter i köpvillkoren, men jag trodde att det fanns någon sorts lag som reglerade det där?) Det är ju inte konstigt att biljetterna tar slut så fort då. Okej att det är svårt att komma åt svartabörshajar utanför konserterna, men företag som liksom bara lever på sånt här?

Upplys mig någon!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det är så jävla tråkigt. En vanlig Svensson har ju ingen chans mot dessa hajar. Något måste göras!!!

Ponder sa...

Ja, det är verkligen skita trist. Jag undrar hur många biljetter de har till t ex U2...?