tisdag, mars 10, 2009

Lunch!


Nu skiter jag i skonkosten - här ska ätas riktig mat.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är ju bättre än det jag åt, en kexchoklad.

S sa...

Men VAD är det du kallar riktig mat??

Ponder sa...

Sanna: Kexchoklad är väl inte lunch heller?! ;)

S: I det här fallet var det fullkornsmakaroner med en sås gjord på bacon, squash, dijon och matlagningsgrädde (eller egentligen iMat) och kryddad med dragon. En receptskiss finns i matbloggen:
http://pondersmat.blogspot.com/2008/05/ngon-sorts-baconpasta.html

S sa...

Oooo!!!

Anonym sa...

Kolhydratchock! Mumma! :D

Ponder sa...

Kan meddela att det var jätte gott, fast så hungrig som jag var hade det nog smakat gott med en våt kartong typ.

Anonym sa...

Oh... fy satan vad gott det såg ut.... Är så våldsamt hungrig... men dietar man så dietar man...;)

Ponder sa...

Denise: Testa med en våt kartong, det kanske funkar?! ;)

Kanske ska tillägga att jag måste äta mycket kolhydrater eftersom jag i princip inte kan ta upp något fett alls på grund av min tarmsjukdom. :)