tisdag, mars 10, 2009

I morgon veterinären och Neuro

Först ska vovvan och (förhoppningsvis) ta bort sitt drän, sen ska jag till Neuro. Vet inte riktigt vilket besök jag är mest nervös över, men det lutar åt Neuro. Jag ska försöka skriva ned ordentligt vad jag vill ha sagt, vad jag vill ha hjälp med och vad jag tycker om den förra läkarens bemötande (och se till att det kommer med i journalen).

Hunden har för övrigt spräckt en sutur idag, men det glipade inte så värst mycket som tur är, eftersom man ändå inte kan göra något åt det utan att börja karva i henne igen. I morgon får vi se om han tar bort dränet(jag tycker att det rinner en hel del vätska ur det ännu) och om vovvan ska få en annan sorts antibiotika eller ej.

Håll gärna en tumme eller två för att det går bra för oss båda!

4 kommentarer:

Elin sa...

Tummar hålls för er båda!

Anonym sa...

Självklart hålls tummarna!

S sa...

Jag håller och håller så att tummarna blir blå!

Anonym sa...

Bra taktik att skriva ner vad det är man vill säga, det blir lätt galet annars!

Jag har läst en del av mina journaler och det är galet vad märkligt många missuppfattningar det blir...eller inte, vore nog bra om läkarna skrev med ett visst mått av empati ibland.

Håller en tumme för dig och en tass för vovvan!

-Åsa