lördag, mars 21, 2009

Det är något med lördagar

Vet inte om det beror på att jag har inlämning på kursen varenda fredag eller vad det är, men varenda lördag numera försvinner spårlöst på något vis. Jag går upp och sen swooosh så är det middag. Det känns idag igen som att jag inte gjort någonting för att få dagen att försvinna så fort. Det enda jag kan minnas att jag gjort (som jag inte gör varje dag) är plockat suturerna på hunden och varit ute i trädgården en kvart med Prinsen. Men resten av tiden då, var tog den vägen?

1 kommentar:

Världen enligt J. sa...

Lördagar är ju veckans värsta race-dag. Det är då allt ska ske som vi inte hinner i veckorna: städa, veckohandla, umgås, fika, bjuda folk på middag, åka till återbruket, lämna in grejer på kemtvätt, åka till K-rauta (och så vidare i all oändlighet).