onsdag, november 18, 2009

Det räcker med äckel

Idag har jag, under idel hulkningar och små sammanbrott, torkat upp en gigantisk hundspya från vardagsrumsgolvet. (Samtidigt muttrade jag åt hunden "se nu vad som händer när man äter vad skit som helst". Inte för att hon fattar det, men det kändes bra.) Nu ropar maken från badrummet att han vill ha hjälp med att rensa avloppet eftersom det tydligen är mina hårstrån som sitter fast där. Jag svarar tyvärr, jag har redan fyllt min äckelkvot med råge idag.

För er som inte vet är spyor och blöta hårstrån mina absolut värsta äckel i hela världen. Bara tanken på det kan få mig att hulka. Därför slutar jag skriva om det här äcklet nu.

1 kommentar:

Alex sa...

Iiih, blöta hårstrån kan jag absolut förstå (kräk är ju självklart). Jag har en konstighet med halsband som ligger på olika ytor. Vet inte varför - helt sjukt egentligen!