onsdag, april 08, 2009

Dagens


Lax, bulgur, tomater, senapskål och broccoli.

8 kommentarer:

Viktoria sa...

Jag undrar vad som står på menyn imorgon? Jag tänkte att vi kunde få komma förbi, för din meny ser bra mycket bättre ut än den som serveras här hemma! ;)

Anonym sa...

Såg gott ut!

Ponder sa...

Viktoria: Du har inte märkt att ni inte får se vad vi äter alla dagar?! ;) Alla korv-å-makaroner-dagarna t ex...

Lilla Mimsan: Det var gott, förutom att tomaterna sved rätt bra på mina virusblåsor jag glömde bort att jag hade i munnen. :-/

Ponder sa...

Såg ni förresten att jag svängde mig lite med "senapskål"? Det är i själva verket ruccola, men det ordet fanns inte med på T9 i min mobil. :D

Anna sa...

Åh, vad gott det såg ut!
Blir hungrig nu... och jag som redan borstat tänderna och ska krypa ner i sängen....

Världen enligt J. sa...

Fanns senapskål med i T9!?

Det ser gott ut!

Anonym sa...

Mm det såg gott ut, senpaskål, hur funkar det, recept s´il vous plait:-)

Åsa

Ponder sa...

Anna: Det kanske blev lite middagsinspiration till idag istället? Som nattmacka vet jag inte riktigt om det passar...? ;)

S: Tack!

J: Nope, men väl "senap" och "skål". Däremot fanns varken "ruc" eller "cola"!

Åsa: Äsch, det var ju inget speciellt alls, bara det svenska namnet på ruccola eftersom mobilen inte ville skriva det. Enkelt va?!