torsdag, april 16, 2009

För en gång skull

Läser på Aftonbladets site att studera.nu är helt nere. Vilken tur att jag, för ovanlighetens skull, inte var ute i sista minuten, utan gjorde klart den där digitala biten av ansökan redan igår. Nu slipper jag sitta här och slita mitt hår i förtvivlan. Visst, ansökningstiden är förlängd med 12 timmar, men jag hade nog varit duktigt nervös ändå.

Enligt VHS ska studera.nu fungera igen, men jag kommer då inte in på siten över huvud taget. Hur svårt kan det vara att köpa lite extra serverutrymme en dag som denna? Det är ju ingen överraskning att det är ovanligt många som söker i år menar jag.

2 kommentarer:

S sa...

Det är ju heller inte första året det händer. De borde alltså ha köpt mer serverkraft för...flera år sedan. VARJE år är det samma visa.

S sa...

Förresten. Den kurs du har läst, eller läser nu, var går den och vad heter den?