onsdag, april 01, 2009

Hurra!

Jag har gått och irriterat mig på bedömningen av min nyhetsartikel, den där kritiken var så motsägelsefull. I helgen tog jag mig samman och författade ett mejl, där jag ifråga satte oklarheterna en efter en. Och vet ni?! Han ändrade mitt betyg till VG!! Egentligen tycker jag att det är helt fel och förkastligt - satt betyg ska gälla, men det är inte jag som sköter den här kursen.
Med tanke på hur andra kommer undan med att lämna in artiklar flera dagar för sent tycker jag att det inte är mer än rätt att de sätter om mitt betyg. Jag menar, hade jag tagit en dag till på mig, hade jag ju kunnat fila ännu mer på min artikel.

4 kommentarer:

S sa...

Värst vad ni alla är bra på att säga ifrån. Jag måste lära mig av alla bloggerskor känner jag! Jag är värdelös på sånt där.

Linda #handgjordlyx sa...

Hejja dig! Bra att du sa ifrån!

Anna sa...

Bra att du ifrågasatte hans beslut. Och ännu bättre att du fick VG! Toppenbra jobbat!

Lotta sa...

Grattis till VG:et! Klart att det där g:et var ett hastverk från betygsättaren. :)