måndag, april 20, 2009

Misärmåndag som sagt

Egentligen har jag väl inte så mycket att klaga på, mer än att jag sov dåligt och alldeles för lite i natt. Det i kombination med ny medicindos och PMS gjorde dagen dålig. Blev så less på allt att jag inte ens orkade äta middag - verkligen smart. Det gäller ju att underlätta för sig själv och omgivningen, menar jag. (Ett galopperande blodsocker räknas inte dit.)

Nu är det tyst i huset och jag ska gå och sova. I morgon är en ny och bättre dag, det har jag bestämt.

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Klart att det blir. Idag blir en kanondag ;o)
Hoppas det ordnar till sig med nya dosen

Elin sa...

Jag hoppas tursamma tisdan blir bättre ;). Jobbigt att den nya dosen funkar så dåligt. Ja, att inte äta är ett toppendrag, I know, men det sjuka är att juat då känns det hur smart som helst.
KRAM

Anna sa...

Håller tummarna att denna dag blir bra mycket bättre!
Aldrig roligt med skitdagar...

Ponder sa...

Tack! Jag ska göra mitt bästa för att det här ska bli en bättre dag. :)

Elin: Precis så! (ang. att inte äta) Verkligen jätte smart...