lördag, april 25, 2009

Shoppat med 25% rabatt


För en gångs skull blev det kläder till mig. Tre underdelar (jeans, high water byxor och kjol) och tre överdelar som passar min nya "tre graviditeter senare"-kropp. Tänkte att jag behövde rycka upp mig lite. Känner man sig lite mindre skräpig kanske man mår bättre.

Förresten, stor eloge till Kapp Ahl som har belysning i provrummen som får en att se snygg ut! (Tänker på dig nu Pysen... ;) Bra för affärerna måste det också vara - ser allt ut att sitta som en smäck köper i allafall jag mer.

5 kommentarer:

Nikki sa...

Jag var också på Kappahl och gjorde av med pengar. Fick totalt 361 kronor i rabatt så det var ju kul! Några lampor hjälper tyvärr inte på mig!!!!! *S*

S sa...

Härligt med shopping!

Världen enligt J. sa...

Det ser ut som ett bra byte!

Dessvärre kan jag inte säga att jag är dålig på att handla saker till mig själv...det är snarast min paradgren...

Livet på Citronodlingen sa...

Jag får väl åka till Sverige och shoppa då... fast då blir det ju en väldigt dyr shoppingtur förståss...
.. och helt ute är jag också, vad är high water byxor??? Ett märke? Vadarbyxor med inbakade gummistövlar?? :o)
Idag ska det mätas både på längden och på tvären och sen ska jag beställa kläder från en katalog istället för att pina mig i provrummen... Så det så.

Ponder sa...

Nikki: Då slog jag dig, jag fick 448 kr rabatt. ;)

S: Japp!

J: Jag har blivit alldeles för dålig på egenshopping, men nu kanske jag har brutit den trenden?

Pysen: Ja, det blir lite väl dyrt att åka hit bara för att handla, men nästa gång du är här på visit kan du ju smita förbi Kapp Ahl. Jag vet inte ens om de heter Highwater byxor länge, men det är iaf brallor som slutar på halva vaden. Inga gummistövlar kom det med, tyvärr. ;)
Låter bra med postorder shopping - det har jag kört hela det här året med varierande resultat. Som tur är kan man ju alltid skicka tillbaka det man inte vill ha.