fredag, april 24, 2009

Fredag, och två uppgifter att göra

Den här veckan är det både ett blogginlägg och en övningsuppgift som ska in. Eftersom jag mått ganska rassligt har jag inte ens börjat på någon av dom. Just nu känns blogguppgiften som den jobbigaste, mitt migränhuvud vill inte riktigt tänka som jag vill. Lika bra att ta en tablett (till) och hoppas att det blir bättre ikväll...

Övningsuppgiften känns däremot ganska överkomlig, så den börjar jag med nu.

Uppdatering kl 21:
Det visade sig att "övningsuppgiften" inte alls var det, utan en examinationsuppgift (dvs en uppgift som betygsätts och kan bli underkänd). Med ens blev den mycket mer omfattande... Blogguppgiften är i allafall hjälpligt gjord och publicerad. Alltid något.

Uppdatering kl 23:
Fäääääärdig! Och med en hel timme till godo. Det har nog aldrig hänt förr. Känns väldigt märkligt måste jag säga.

2 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

En hel timme till godo!? Fick du verkligen igång det riktiga adrenalinet då...?

(Hoppas att det gick bra!)

Ponder sa...

Nej, det var jädrigt dåligt med adrenalin faktiskt. Säkert därför uppgiften blev så där halvbra...