lördag, december 19, 2009

Man vet att man är virrig...

När man kommer hem från affären och har scannat in och betalat för fyra (4) varor man inte har med sig hem. (Till ett värde av 320 kr.)

Ibland blir jag mer än bara lite trött på mig själv.

Och nu i kväll höll jag på att ta hundens medicin istället för min. Jag hade nästan fått in tabletten i munnen när jag kände att den luktade skumt (Vovvans medicin har leversmak) och insåg vad jag höll på att göra. Om den inte luktat hade jag garanterat tagit den. Undrar hur kul det hade blivit?

4 kommentarer:

S sa...

Hur gjorde du?

Ponder sa...

Menar du a) hur jag lyckades eller b) vad jag gjorde åt saken?

På a) svarar jag vet inte och på b) ingenting.

Anonym sa...

Jag har oxå scannat in mer än jag fått med mig hem och jag ringde till affären med mycket len stämma och fick tillbaka pengarna nästa gång! Kanske värt ett försök?

Alex sa...

Ja, det k a n vara ett tecken....speciellt medicindelen.