tisdag, december 01, 2009

Nu har någon Googlat hit igen

Den här gånger på "har någon köpt skänk från Jysk". Och det har vi ju. Så långt inga besvikelser, men jag kanske skulle uppdatera med vad jag tycker nu?

Jag gillar'n!

Den är snygg, funktionell och känns inte alls ranglig eller billig. Men då ska man betänka att jag glömt att det varit en del strul innan vi faktiskt fick den på plats... (När vi monterade den första skänken hade den två vänster sidor, vilket i och för sig löste sig till det bättre. Den här hade hålen för lådskenorna på fel ställe och för det fick vi en överdel. Själva monteringen var inte heller snuten ur näven.)

Så här ser det ut, med skänken på plats. (Minus handtag för att försvåra lite för lille H att ta sig in i den. Funkar så där, eftersom han har äldre syskon som gladeligen öppnar åt honom.)

5 kommentarer:

Nina sa...

Den är fin. Själv så gillar jag inte Jysk. Handlade en del där förut men hade mycket att klaga på. Sen höll jag mig därifrån länge, men har nu gjort om misstaget att handla där igen.

Beställde nya köksmöbler och hallförvaring. Hämtade ut hallmöblerna, men köksmöblerna hade inte kommit.
När sakerna till hallen var monterade så ringde jag och bokade av köksmöblerna för kvaliten på Jysks saker är inte något att hurra för direkt :(

Viktoria sa...

Snyggt! Stilrent och enkelt.

Ponder sa...

Nina: Jag har också haft de erfarenheterna förut. Men nu tyckte jag det verkade som att de spottat upp sig, men inte över hela sortimentet alltså? Vilken serie var det ni köpte?

Viktoria: Ja, speciellt stilren blir den utan handtag. ;)

Nina sa...

Vi köpte en serie som heter Lupo till hallen och sen skulle vi haft Sofia i köket..men nu ska vi leta efter liknande köksmöbler någon annanstans...blocket kanske ;)

Ponder sa...

Nina: Aj då, vi som hade tänkt att köpa skoställen från den serien. (Tyckte det verkade så bra att de gick att stapla.) Vad var det som inte var bra med dom?

Blocket är bäst när det gäller möbler tycker jag. Man kan få saker för en bråkdel av nypriset trots att de är jätte fina. :)