söndag, juni 14, 2009

Färdig firat

Jag överlevde dagens firande, trots att jag panikstädade i två timmar i förmiddags*. Nu är det ett helt år kvar till nästa gång. Och det känns väldigt skönt. Sen känns det väldigt tråkigt att det är så det känns. Förvirrande.

Förhoppningsvis är jag bättre och orkar mer nästa år. Det vore också trevligt med bättre väder, för ihållande regn gör ju ingen mänska glad.

* Kom på att grannarna skulle komma över och då kan det inte se ut hur som helst. Faktiskt. Jag avskyr att ha ett hem jag skäms över, men det är en annan historia...

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Bra jobbat! :)

Linda #handgjordlyx sa...

Jag tycker alltid att det är skönt att det är ett år kvar tills nästa gång, menar du att man inte ska göra det? ;-)

Livet på Citronodlingen sa...

Jag är likadan, vill ha det rent och snyggt om det kommer folk... Spelar ingen roll om de som kommer vet att man har haft häcken full eller att man är "opasslig" (här kommer alla och hälsar på vid jobbiga tillfällen som när man kommer hem från sjukhuset tex)...