fredag, juni 26, 2009

Färdig för fest!

Nu har jag packat alla små saker jag behöver ha med mig, (räknade till nio mediciner förresten - känns lagom tantigt), letat fram lämpliga kläder och gjort ett matchande halsband. Nu är jag redo för Busmammans 30-årsfest! För inte behöver man frissera könshåren för att gå på 30-årsfest? Jag hänger ju inte riktigt med i vad som gäller nu för tiden...

Fast först ska jag på road trip med Alex. En värdig uppladdning om någon!

Är tillbaka på söndag någon gång - till dess råder här bloggtystnad.

6 kommentarer:

Lotta sa...

Klart du behöver frisera all behåring! :D

Ska bli så himla kul att ses igen!

DaisyAndMe sa...

Ha't så kul!

Disanisa sa...

Ja, Lotta verkar ju ha fattat behåringskoden, hoppas du hann med friseringen...;)

Ha det så himla superkul! Kram!

Anonym sa...

Ha det så super kul :)

Livet på Citronodlingen sa...

Det beror sig på vad du har för avsikter med att gå på festen... ;o)

Linda #handgjordlyx sa...

Ha så kul! =)