tisdag, juni 16, 2009

Jag saknar min vän

Idag kom min syster på att hon, av en ren slump, sprungit på en av mina allra bästa vänner förra veckan. Vi har upplevt så otroligt mycket tillsammans, men sen flyttade hon utomlands och vi gled isär. När syster berättade att hon träffat henne kände jag på en gång hur mycket jag saknar henne, vilket hål hennes plats har lämnat i mitt liv. Nu vet jag att hon är hemma igen och jag ska försöka få tag på henne så fort som möjligt. Jag längtar efter henne så mycket att det gör ont i hjärtat - konstigt va?

5 kommentarer:

DaisyAndMe sa...

Hoppas ni hittar tillbaka till varandra.

Livet på Citronodlingen sa...

Inte ett dugg konstigt :o)

Linda #handgjordlyx sa...

Åh, vad mysigt! Hoppas att du hittar henne fort.

S sa...

Det är inte alls konstigt!

Viktoria sa...

Nej inte ett dugg konstigt!

Att längta riktigt mycket är som att karva en liten liten bit av hjärtat för varje dag som går.