torsdag, juni 25, 2009

Jag hittade den här utmärkelsen:

Jag har inte fått den själv, men jag tyckte den var lättare att välja ut besökare än charmiga bloggar. Här kommer alltså utmärkelser till några utav mina speciella besökare - nämligen dom som jag lärt känna genom våra bloggar (alltså de som jag inte träffat på något forum eller chat eller så):
- Pysen
- Daisy and me
- NorrwentSouth
- Viktoria
- Redpaint

Tänk att bloggandet har gjort att jag lärt känna er (mer eller mindre i allafall). Det hade jag nog aldrig trott när jag började blogga! Det är lite roligt ändå, hur mina och era blogghoppningar har gjort att vi ramlat in på varandras bloggar och sen blivit kvar. Intressant tycker jag, hur vissa bloggar liksom fastnar hos en, medan andra bara passerar obemärkt förbi.

Och nu blev jag jätte nervös att jag har glömt någon, virrig som jag är. Förlåt så väldigt mycket i sånt fall, det är inte med meningen.

5 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Så go du e! Du ingår såklart i gruppen "många som jag vill ge den till" inne hos mig :o)

Anonym sa...

Tack så hjärtligt.. :-)
Jag läser din blogg ofta och jag lider verkligen med dej. Kan inte vara lätt det där att ständigt må så dåligt. Hoppas att du hittar något som passar och hjälper i djungeln..

DaisyAndMe sa...

Tack, tack! :o)

Visst är det lite intressant det där med vad som gör att man fastnar för olika bloggar och andra inte. För mig tror jag det är något slags igenkännande i den som skriver..

S sa...

Söta du! En får tacke! Håller med om att det ganska coolt faktiskt.

Viktoria sa...

Ojoj tack!

Visst är det häftigt?! Helt främmande människor som man ändå tycks känna lite :)