söndag, juni 28, 2009

Jag överlevde!

Fast jag kan ju inte påstå att jag kan festa som i fornstora dagar. Men roligt hade jag, fast än jag fick ta det lugnt med både alkoholen och dansandet. Tack Busmamman för att jag fick komma på ditt super-partaj!

Idag har jag lite mer migrän, men ingenting lite piller inte kan fixa.

Nu laddar jag och Alex upp för den långa färden hem. I värmen. Räknar med att svettas ut all vätska jag drack igår, plus lite till. Lite som en rening on the road. Kommer vara som en ny människa när jag kommer hem.

4 kommentarer:

Viktoria sa...

Så skönt att höra att du haft det bra!

Busmamman sa...

Och tack snälla du för att du kom!!! *jätteglad*
Enormt vackra halsband!!!!

Lotta sa...

Det var så roligt att träffa dig. Länge sen sist ju. :)

Hoppas inte sviterna efter festandet håller i sig någon längre stund. Vill ju att du ska göra fler resor ner hit till våra trakter. ;)

Kram!

Ponder sa...

Viktoria: Tack! Det är skönt att veta att det faktiskt gick, utan att jag gick under. :)

Busmamman: Självklart! Och jag är så glad att du tyckte om halsbanden. :)

Lotta: Vi får se till att det blir snart snart igen. Kanske du och jag i sommarstugan en helg?
Kram