söndag, juni 07, 2009

Skitungar!


Kommer upp, ska borsta tänderna och sen gå och sova. Tror jag... Känner genom snoret att det luktar lite illa. Vänder mig mot toaletten och får se... BAJS PÅ VÄGGEN! (Vissa dagar är det verkligen jätte kul att ha barn.) Efter att jag sanerat väggen återstår nu bara frågorna Vem gjorde det? och Hur bar h*n sig åt? Men det är nog som maken lugnt svarade: Det är en sån där sak som bara gudarna vet.

Uppdatering:
Dottern hade tydligen inte bajsat där uppe igår. Kvarstår endast Prinsen, som själv var klättrade upp på toaletten. Han ropade dock på maken när han var klar, och maken torkade. Men han (maken alltså) är väl ändå för stor för att kladda bajs på väggen? Mysteriet tätnar... Jag kanske borde tagit ett prov och skickat på DNA-analys i sann CSI-anda?

3 kommentarer:

DaisyAndMe sa...

hehehe Ja, hur bar han sig åt..?

Livet på Citronodlingen sa...

Ojdå... ;o)

Jenny sa...

Jag tror det var maken...för inte gör väl barnens sånt?? ;)