tisdag, juni 30, 2009

Önskar jag orkade

Stackars lilla Prinsen har dragit på sig ännu en förkylning. Hostar, snorar och ögat klibbar. Han skulle verkligen behöva ett långt sommarlov så att han hinner återhämta sig ordentligt. Men jag orkar inte. Speciellt inte när det är som idag. Jag vet att jag inte rår för det och att jag inte kan göra något åt det, men det känns ändå i mammahjärtat.

Uppdatering:
Min allra bästa syster kommer hit i kväll och stannar till på fredag kväll. Alltså blir det sista dagen på dagis idag för Prinsen. Nu känns det genast mycket bättre.

4 kommentarer:

Alex sa...

Stackars er båda!

Ponder sa...

Puss!
Hur går det själv, överlever du?

Alex sa...

Skönt att få lite hjälp! Själv upptäckte jag att glass gör mycket för tålamod och själ ;) Annars går det lite sisådär...

Ponder sa...

Don't underestimate the power of glass! ;D