måndag, juni 15, 2009

Neuro, oh neuro

Idag har jag ringt till sköterskorna på neuro, igen, eftersom jag nu har väntat över en månad på att min läkare ska ringa upp. Sist jag pratade med någon där var det jourläkaren som ringde upp - väldigt trevlig och förstående, men som vanligt får man börja om från början liksom. Han lovade att han skulle se till att min läkare ringde upp inom två veckor. När tre veckor gått ringde jag upp och sköterskan lovade att påminna. Nu har det alltså gått två veckor till och ingen har ringt. Återstår att se om han, eller någon annan, ringer innan midsommar.

Det är inte utan att man blir lite trötter...

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Jag sitter också och väntar på att bli uppringd efter att ha ringt sjutusen olika nummer där svaret alltid är "ring hit istället", "ring dit istället"....

S sa...

Hrm...

Linda #handgjordlyx sa...

Halleluja, vad vården fungerar väl i vårt land!! *ironi*

Jag har bestämt mig för att se vad "så fort som möjligt" betyder ;-) Det är mer än fem veckor iallafall...

DaisyAndMe sa...

Typiskt läkare. Väldigt dåligt tycker jag.