måndag, juni 08, 2009

Vad ska jag ha på mig?

Kom just på att mina favoritjeans (dvs de enda jeans som passar) är smutsiga. Nu har jag alltså stora problem med vad jag ska sätta på mig till intervjun. Jag köpte en ganska snygg jeanskjol på Kapp Ahl förra veckan, men det känns lite kallt idag. Och jag avskyr att frysa, då kan jag inte tänka klart. Dessutom måste jag raka benen och det vet jag inte om jag hinner. Eller ska jag satsa på att paniktvätta jeansen nu och stryka dom torra?

Hurra, vad jag är bra på att planera!

6 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Hur gick det? *väntar med spänning på rapport*

S sa...

Hoppas det gick bra, oavsett klädsel! Till nästa gång tipsar jag om hårtorken.

Världen enligt J. sa...

Hoppas också att det gick bra! Du kan ju även trösta dig med att de flesta akademiker är helt (okej, nästan i alla fall) okänsliga för vad folk har på sig :)

Alex sa...

Åh, väntar på rapport! Med eller utan jeans!

Anonym sa...

Hoppas det gick bra för dig både interjuven och klädes frågan :)

Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Jag är lite sent ute, men jag håller en tumme i efterskott ;o)