lördag, juni 13, 2009

För mycket firande

Födelsedag idag. Dotterns sjunde och den absolut jobbigaste för mig. Trots att jag inte var med på kalaset. (Jag var hemma med mamma och killarna, maken och mina syskon roddade kalaset på lokal.) Jag har städat (lite), passat killarna (lite), lagat lite mat (det blev enkelt med tacos) och ätit middag med fem extra personer. De åkte vid åtta och jag började gråta för att jag är så trött och har migrän.

En sån här dag gör det jävligt ont att inte vara frisk.

Och i morgon ska vi på't igen då Prinsen fyller 3 små år...

7 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

Du, jag förstår dig =/ och vet alltför väl hur det är att inte orka. Önskar jag kunde muntra upp och säga att det blir bättre...

*kram*

Livet på Citronodlingen sa...

Usch, så jobbigt. Jag längtar tills den dagen vi får läsa att läkarna har kommit på vad de ska göra för att du ska slippa ha så ont hela tiden!!

DaisyAndMe sa...

Har de kollat matintoleranser/Celiaki (glutenintolerans) på dig? Här pratar de mycket om att man kan ha migrän pga saker som kroppen inte tål. Bara en tanke.

Busmamman sa...

Ååååh skruttan *gråter lite*

S sa...

Bra jobbat ändå! Stora Kramen.

Jenny sa...

*kramar om*

Viktoria sa...

Kram på dig!

När man är så där trött och uppgiven är det så skönt att bara få gråta en skvätt. Inte för att det egentligen hjälper men det lättar lite.