torsdag, januari 08, 2009

Dagens "att göra"

¤ Ringa Neuro och beställa en telefontid - klart!
¤ Ansöka om föräldrapenning jan-mars - klart!
¤ Fylla i och skriva ut f-ledighetsansökan till jobbet - klart!
¤ Mejla min handläggare på FK - klart!
¤ Skicka in sjukintyg till FK - klart!
¤ Lämna prover på sjukhuset - klart!
¤ Vaccinera hunden - klart!
¤ Mejla sjukgymnasten - klart!

Ja, det är en del som ska göras som ni ser, fast mer än hälften är klart. Om jag kunde skulle jag klappa mig själv på axeln!

Så där, nu är allt klart. Nu återstår bara vila?

3 kommentarer:

Linda #handgjordlyx sa...

*klappar på axeln* Vad duktig du är! =)

Världen enligt J. sa...

Den stora tillfredställelsen med att skriva listor på post-it-lappar är att få bocka av punkterna vartefter...

Det låter som ett gott dagsverke!

Anonym sa...

Du är duktig, du kan vila.

å jag skulle behöva ringa jag me till en massa saker, men drar mig. Jag hatar ringa.

Så för mig är du jätte duktig som har gjort allt detta.