lördag, januari 24, 2009

Migränhelg

Det var länge sen jag hade en sån här dålig helg, vill bara sjunka ner i ett mörkt tyst hål. Maken tror att det är väderomslaget, jag tror att det är alla dåliga nyheter* och allt tjafs** den senaste tiden som tar ut sin rätt. Skit samma egentligen, för allt är saker utanför min kontroll. Den där resan till Italien som maken pratar om känns mer och mer lockande.

* levern, mormors ben, lillasyster långt borta som var med om en misshandel på nära håll^
** neuro och jobbet^^

^ hennes kompis blev nedslagen med en flaska av en transa on drugs
^^ vår sekreterare satte käppar i hjulet för mig och såg till att jag fick en löneskuld

2 kommentarer:

Elin sa...

Jobbigt att migränen är så dålig, men det är säkert allt runt omkring dig. Och att det är saker utom din kontroll gör ju det hela ännu värre.
KRAM!!!

Lotta sa...

Ååååå, det är klart ni ska till Italien!!!! Tror säkert den italienska atmosfären kan bota vilken migrän som helst. :)