fredag, januari 30, 2009

Men, jag har ju inte bloggat något idag!

Kanske för att jag haft fullt upp med att vara positivt? Nej, nu ljög jag. Jag har haft fullt upp med barn, hundar, handling, matlagning, tvätt och sist men inte minst migrän. Dagens roligaste var nog när hunden drog Prinsen (ca 11 kilo med ytterkläderna på) i pulka. Jisses vad det gick, och guppade! Mamma kom på spontanvisit och underhöll de äldsta en stund (lille Herr'n är mycket skeptisk mot alla som inte bor i det här huset, så honom fick hon inte komma nära, för honom). Skönt att kunna laga mat och sätta på en tvättmaskin utan en som pratar hål i huvudet på en och en som busar obegränsat.
Nu vill migränen sova, och jag böjer mig för dess vilja. Goder natt alla läsare, återkommer i morgon med ett intressantare inlägg!

3 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Ja, för du vet väl att det råder allmän bloggplikt? Minst ett inlägg om dagen håller doktorn borta från magen? Eller hur det nu var...

Lotta sa...

Men var inte dagens bästa det där MSN-samtalet? ;)

Ponder sa...

J: Precis! Annars kommer bloggpolisen och tar en. Sen får man sitta i bloggfinkan och tvingas läsa tomma, meningslösa bloggar, typ BB.

Lotta: Självklart var det det, men jag ville inte skriva det så att alla andra skulle bli avundsjuka.