fredag, januari 02, 2009

Tomma dagar

Jag gör just ingenting nu, ligger stilla eller vankar omkring. Kan inte göra något med ongarna, speciellt inte lille Herr'n som ju kräver en fysisk närvaro. Idag kom mamma hit en sväng, men hon kunde inte stanna och hjälpa oss med middag och läggning av barn för hon skulle köpa en ny jacka*. Jag orkar inte ens bli ledsen längre.

Nu ligger två av tre barn i sina sängar och jag halvtittar på Konungens återkomst - då har jag åtminstonne att göra ett par timmar framåt.

* men hon hann slänga ur sig ett par kommentarer om hur stökigt det är här, bara för att det hjälper så mycket antar jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Biach!!
Eller vas sjutton teensen säger, fasen vad fräckt!!!!

Kram Åsa

Ponder sa...

Hehe, just biach brukar min bror säga, fast inte till mamma utan mig!! :D